(0)

Питання/відповіді

Питання: Я хочу оплатити товари на сайті карткою. Чи безпечно це?

Відповідь: Так, ми приймаємо оплату карткою через нашого банкінг-партнера ПриватБанк, який гарантує безпеку оплати та конфіденційність Ваших особистих даних. Жодної комісії з покупців при цьому не стягується.


Питання: Оплата карткою через модуль ПриватБанку. Як я можу бути впевненим, що отримаю оплачений товар?

Відповідь: Якщо мова про товари у наявності, то при оплаті карткою на сайті, Ваше замовлення підтверджується автоматично. Наша комп'ютерна програма також автоматично створює резерв на обрані Вами товари і вони вже ні в якому випадку не можуть бути продані комусь іншому.
Інформація про залишки товарів у наявності оновлюється щогодини. При оплаті на протязі робочого дня радимо попередньо поцікавитись, чи обраний Вами товар не був проданий за останню годину.
Залишки на початок робочого дня 09:00 та на кінець 21:00 є абсолютно коректними.
Ви можете провести оплату навіть вночі, ми побачимо цей резерв о 9:00 ранку наступного дня, коли розпочнемо роботу.  
Менеджер зв'яжеться з Вами лише для уточнення комфортного для Вас часу та місця доставки.

Якщо ж Ви оплачуєте карткою на сайті товари під замовлення, то також можете бути впевнені, що ми у той самий або на наступний робочий день зв'яжемся з Вами для уточнення деталей і одразу розмістимо Ваше замовлення у виробника.


Питання: Я купив дерев'яне ліжко, хочу до нього замовити шафу та комод. Чи буде колір шафи такий же як і колір ліжка?

Відповідь: Якщо всі  меблі у кімнаті мають бути одного кольору,  ми  рекомендуємо купувати комплект від одного і того ж виробника. Звичайно, при роботі з натуральним деревом можуть бути відмінності у кольорі та структурі  у різних партіях меблів. Але коли йде мова про фарбовані меблі, наприклад білі, під горіх, тощо, кольори різних партій одного виробника співпадають.  Також ми ще не зустрічали великих відмінностей між партіями лакованих меблів з дуба або з бука одної і тої ж фабрики.
Якщо Ви все ще сумніваєтесь, можете просто надати нам якийсь невеликий зйомний елемент від Ваших меблів — шухляду від тумби, наприклад. Ми передамо її на виробництво для того, щоб отримати 100% співпадіння.
Проте врахуйте, що дана пропозиція актуальна лише для меблів вітчизняного та європейського виробництва.


Питання: Мені подобається диван, який у Вас є в наявності, але я не впевнений чи він підійде до мого інтер'єру. Чи можу я його замовити собі на перегляд і повернути, якщо він не підійде?

Відповідь: Ви можете обрати кілька варіантів:
1.Завітати особисто у наш Меблевий Центр, щоб побачити обрану модель.
2.Замовити 3-D дизайн свого приміщення, при цьому при покупці дивана або інших меблів вартість послуги компенсовується.
3.Замовити відео огляд, власне цього дивана, де ми детально покажемо всі його частини і розкажемо про особливості комплектації. Послуга надається безкоштовно.
4.Придбати диван, поставити його вдома, якщо не сподобається — повернути у встановлені законом терміни. Але зауважте, що у цьому випадку Вам доведеться самостійно оплачувати транспортні та накладні витрати.

Питання:  Вранці дивився на диван, який був у наявності, а увечері я його вже не бачу.

Відповідь: Значить хтось Вас випередив і купив його. Більшість моделей диванів є у наявності в обмеженій кількості. Тому ми рекомендуємо ставити у резерв обрану Вами модель.
Безоплатний  резерв дійсний протягом 3-х днів. Для його створення потрібно додати меблі до кошика та натиснути кнопку “підтверджую”, або просто зв'яжіться з нашими консультантами по телефону.

Якщо це була рекомендована нами модель, у найкоротші терміни вона знову буде в наявності у тій же оббивці і за тою ж ціною. Ви можете надіслати нам запит з проханням “повідомити про наявність” і як тільки диван буде знову на складі, ми Вас повідомимо.  

У іншому випадку радимо Вам скористатися можливістю індивідуального замовлення. Адже ми намагаємося щоразу замовляти виставкові  моделі диванів у інших кольорах тканин та варіантах комплектації, щоб надати нашим покупцям якомога ширший вибір.


Питання: За скільки часу буде виконане моє замовлення?

Відповідь: Термін виконання індивідуальних замовлень залежить від виробника. Як правило, по м'яких меблях це 4-8 тижні, по корпусних з натурального дерева 4-8 тижні, по корпусних з ДСП 2-4 тижні, столах та стільцях 3-8 тижні, матрацах 1-4 тижні; дитячих меблях 3-12 тижні з моменту підтвердження замовлення фабрикою.  
Оскільки ми ретельно перевіряємо усі меблі перед відправкою їх клієнтам -  щоб Ви отримали саме те, що замовили -  це також потребує додаткового часу.

Тому при індивідуальних замовленнях точні терміни їх виконання погоджуйте з нашими консультантами. Ми зацікавлені у тому, щоб якнайшвидше виконати Ваше замовлення.

Якщо у Вас стислі терміни, то рекомендуємо обирати меблі з наявного асортименту або запитати у наших консультантів по яких саме моделях замовлення може бути готове у потрібний Вам час.

 


Питання: Мені потрібно набір посуду для подарунку. Що Ви можете запропонувати?

Відповідь: Ми маємо великий асортимент подарункових пакетів, паперу, стрічок та прикрас. При замовленні вкажіть, для кого саме подарунок (чоловіка, жінки, дитини), і ми із задоволенням запропонуємо Вам кращі варіанти подарункового пакування.
А також безкоштовно додамо додаткову зовнішню захисну упаковку у випадку дальнього транспортування.

 


Питання: Я оплатив замовлення, але передумав. Чи можу я отримати назад свої кошти?

Відповідь: Так, звичайно. Якщо Ви оплатили замовлення, але не підтвердили його остаточно, ми повертаємо Ваші кошти на протязі 3-х банківських  днів зручним для Вас способом, за попереднім погодженням.
З метою уникнення фінансових втрат в разі стягнення Вашим банком додаткової комісії рекомендуємо використати сплачені кошти для оплати замовлення іншого виду товарів.



Питання: Чи є гарантії своєчасної доставки товарів під замовлення?

Відповідь:  Терміни виконання індивідуальних замовлень залежать від виробника та погоджуються з Вами індивідуально.
99% наших товарів доставляються клієнтам у погоджені нами при замовленні терміни.
Ми завжди уточнюємо у виробника чи зможе він вкластися у певні терміни до моменту остаточного підтвердження замовлення.
У випадку тимчасової відсутності необхідних матеріалів (наприклад, обраної Вами тканини) менеджери фабрики у 3-денний термін повідомляють нас про можливі затримки чи труднощі з його виконанням, а ми, у свою чергу, повідомляємо Вас. Ви можете погодитись на зміну термінів або скасувати своє замовлення без будь-яких фінансових втрат для себе.

Ми зацікавлені у тому, щоб у стислі терміни виконати Ваше замовлення. Тому при виникненні будь-яких затримок з боку виробника ми завжди приймаємо сторону клієнта. У рідкісних випадках, якщо фабрика у останній момент перед відвантаженням оголошує про затримку замовлення довше, ніж на 5 робочих днів, клієнтові завжди надається додаткова знижка або цінний подарунок у якості компенсації за створені незручності..

 


Питання:  Коли я отримаю своє замовлення? Товари у наявності.

Відповідь: Ми здійснюємо відправлення Ваших замовлень щодня. Замовлення вартістю від 500 грн ми доставляємо в усі обласні центри безкоштовно.
У залежності від регіону, і обраного методу доставки Ви отримаєте своє замовлення на протязі 1-3 робочих днів після відправлення. Великогабаритні товари доставляються  окремо, у термін від 1 до 5-ти робочих днів.
У випадку будь-яких затримок зі сторони перевізника просимо негайно контактувати з нами для вирішення ситуації. Адже ми найбільше зацікавлені у якісній та швидкій доставці Вам замовлених товарів.

 


Питання:  Чи можна замовити послугу виносу або (та) збирання товару безпосередньо при його адресній доставці?

Відповідь: адресна доставка  великогабаритних товарів здійснюється до під'їзду. Послуги вантажників та/або збиральників  потрібно замовляти заздалегідь.  
Вартість підйому на поверх розраховується на місці та залежить від наявності вантажного ліфта і від того, чи поміщається упаковка у ліфт.
Зауважте, що послуги по збиранню меблів замовляються окремо від послуг по їх доставці/виносу. Якщо Вам зручніше, щоб доставку зробили у один час, а зібрали меблі — у інший, повідомте про це наших менеджерів.
Детальніше про вартість послуг тут.


Питання:  Послугами якого перевізника здійснюється доставка, чи можна пропонувати перевізника за власним бажанням?

Відповідь: Ми надсилаємо замовлення лише перевіреними транспортними компаніями, з якими ми маємо партнерські договори про страхування вантажів.
Детальна інформація про способи доставки тут.
Якщо Ви бажаєте отримати замовлення іншим перевізником, ми можемо це зробити при умові 100% попередньої оплати товарів. Зі свого боку ми гарантуємо, що Ваше замовлення буде упаковане належним чином, але відповідальність за якість та швидкість доставки не несемо.

 


Питання:  На що потрібно звернути увагу при замовленні доставки дивана?

Відповідь: Оскільки не всі м'які меблі є розбірними і можуть бути занесеними у будь-яке приміщення без проблем, радимо звернути увагу на наступне:

1.Розміри вхідних дверей у під'їзді та розміри дверних пройомів у Вашій квартирі.
2.Розміри вантажного ліфта (якщо він є).
3.Ширина та висота сходової клітки у під'їзді.
4.Ширина коридорів.

Ми надамо Вам габаритні розміри упаковок, щоб Ви переконались у можливості безперешкодного  занесення меблів у квартиру, або Ви можете надати нам плани вище вказаних приміщень.


Питання: Я живу у старому будинку, з вузькими дверями і сходами, але дуже хочу собі великий диван. Невже нічого не можна зробити?

Відповідь:  Варіанти є завжди.

Ми вже виходили з подібних ситуацій наступним чином:
1.Піднімали меблі через вікно.
2.Наші клієнти розширювали дверні пройоми і заробляли їх після монтажу меблів.
3.Клієнти демонтували вікно і частину зовнішньої стіни, оскільки розмір вікна виявився недостатнім.
Проконсультуйтесь з нашими спеціалістами з доставки і монтажу, щоб обрати найоптимальніший варіант для себе або ж наші консультанти із задоволенням запропонують Вам аналогічну розбірну модель дивану.