(0)

Гарантії

Права споживача: обмін (повернення) товару


На всі товари, придбані на сайті https://mebli.ars.ua  поширюється дія Закону України “Про захист прав споживачів”.


Щоб запобігти непорозумінню слід звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

  • Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  • Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
  • Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (товар не був в експлуатації, цілісність комплекту та упаковки не порушена), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.

ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 (зі змінами і доповненнями):

  • Продовольчі товари
  • лікарські препарати та засоби
  • предмети сангігієни


Непродовольчі товари:

  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипічні підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
  • пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
  • матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні   вироби   з   дорогоцінних  металів,  дорогоцінного каміння,   дорогоцінного   каміння   органогенного   утворення  та напівдорогоцінного каміння

 

Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення споживача.



До індивідуальних замовлень відносяться:  всі  фарбовані фасади або інші корпуса та фасади на замовлення не стандартних фабричних кольорів та розмірів, в певних тканинах, а також всі нестандартні меблі або стільниці, які були вироблені під індивідуальні розміри чи кольори споживача.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.


Для обміну/повернення товару належної якості необхідно



звернутися до відділу повернення товарів продавця за адресою: вул. Збаразька, 18, м. Тернопіль
або по телефону: 097 333 43 00

 

та здійснити наступні дії:

1) Надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною картою) або видаткову накладну та паспорт, щоб засвідчити особу.
2) Заповнити заяву у відділі повернення товарів Продавця на обмін / повернення відповідно до зразка, наданого працівником продавця. (додаток: заява на обмін/повернення) або заповнити онлайн заявку на сайті: https://mebli.ars.ua
3) Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Працівник продавця вправі оглянути товар на предмет його експлуатації.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ:

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

При оплаті товару банківською платіжною картою через банківський термінал або на сайті https://mebli.ars.ua – повернення грошей буде здійснено на карту, з якої проведена оплата.


ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ


           на підставі ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»  

                                                               Директору магазину(назва,адреса)
                                                               ФОП (ПІБ) або ТОВ « (назва)»

                                                                Іванова В.П. (зазначити ПІБ заявника)
                                                                адреса проживання:
                                                                Контактний телефон


                                                           ЗАЯВА



 Мною (дата) у Вашому магазині придбано (зазначити назву, артикул, розмір, модель, торгівельну марку) за ціною_____грн., що підтверджується ( товарним, касовим чеками, відміткою у гарантійному талоні).


Придбаний мною товар не підходить мені ___________________________
                                                                                             (вказати причину)  
    Керуючись ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу (вибрати необхідне):


□ обміняти товар;
□ надати можливість придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості (якщо на момент обміну немає аналогічного товару);
□ розірвати договір та повернути сплачені кошти.

    Передбачений законодавством термін – 14 діб не враховуючи день придбання товару ще не сплинув.


   Товар мною не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, цілісність упакування і повноту комплектації, а також розрахунковий документ.

 

 

Дата                                                                                                   підпис

 




Права споживача у разі виявлення істотних недоліків



У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:


1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
або
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився, наявні істотні недоліки, підтверджені висновком експертизи, збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; цілісність товару.

Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями

  У разі придбання товару поза торговельними або офісними приміщеннями продавця, споживач має право розірвати договір за умови повідомлення про це продавця протягом чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями.

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ:



Продавець повертає сплачені гроші не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору та отримання товару за умов, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, цілісність упакування і повноту комплектації, а також розрахунковий документ.

  • Товар, що був надісланий певним способом: поштою, за допомогою кур`єра, перевізника, тощо, також повинен бути повернутий аналогічним способом.
  • Споживач повинен повідомити продавця про дату та місце, де товар буде повернено.
  • Сплачені гроші повертаються шляхом поштового або банківського переказу.



Споживач не має права розірвати договір, якщо він  стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця).