(0)

Гарантії

В інтернет-магазині представлені тільки сертифіковані товари, на які надається гарантія. Підтвердженням гарантійних зобов'язянь є гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину і розрахунковий документ на товар. Гарантійний термін кожного конкретного виробу зазначений в документах, які додаються до нього.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або інтернет-магазину при наявності гарантійного талона і документа, який підтверджує оплату товару. Щоб уникнути можливих непорозумінь рекомендуємо протягом гарантійного терміну експлуатації зберігати документи, що додаються до товару при його продажі.
Порядок виконання гарантійних зобов'язань визначається чинним законодавством.

Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється в тому числі на товар, несправності в якому виникли після передачі товару Покупцеві:

  • при транспортуванні та вантажних роботах, які здійснюються Покупцем самостійно або організовуються ним із залученням третіх осіб;
  • якщо неповна комплектація та видимі механічні пошкодження не були письмово зазначені Покупцем при прийманні товару (будь ласка, уважно перевірте комплектність товару і відсутність механічних пошкоджень);
  • в результаті неправильного встановлення і монтажу виробу Покупцем або третіми особами;
  • внаслідок порушення Покупцем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару зазначених, в супровідних документах (інструкції), а також використання не за призначенням;
  • внаслідок неавторизованого ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних змін;
  • внаслідок необережних або протиправних дій третіх осіб;
  • в результаті дії форс-мажорних обставин (стихійні лиха, пожежі, затоплення, масові заворушення та ін.)


Претензії щодо неповної комплектації, дефектів, виявлених при прийманні та в процесі експлуатації меблів та інші рекламаційні вимоги щодо товарів, придбаних в інтернет-магазині, Ви можете заявити по телефону інформаційної довідки (0352) 43-00-00 або надіслати їх у письмовому вигляді на електронну адресу shopmebli@ars.ua. Претензії та рекламації розглядаються одразу ж після звернення і вирішуються у найкоротший термін.

Ремонт та обслуговування придбаних товарів у негарантійних випадках або в післягарантійний період може здійснюватись за взаємною згодою Продавця і Покупця на оплатній основі.